Friday, 6 December 2013

En çok kazandıran sosyal ağ

Dijital dünyaya yatırım yapan şirketler için en karlı sosyal ağ açıklandı.
yazıyı büyütyazıyı küçült
En çok kazandıran sosyal ağ
Facebook başta olmak üzere çeşitli sosyal medya ağlarında sayfa açarak dijital dünyaya adapte olmaya çalışan şirketler için çok önemli bir rapor yayımlandı. Rapor, sağladığı trafik, etkileşim ve maliyet açısından şirketler için en ideal sosyal medya ağının Instagram olduğunu belirledi.
ABD merkezli SumAll şirketi, bir yıl süren analizlere dayanan bir rapor yayımladı. Sosyal medya ağlarının şirketler için sunduğu performansı mercek altına alan raporda, üye artışı, etkileşim, satış oranı gibi faktörlere dayanılarak en etkin sosyal ağın Instagram olduğu ifade edildi.
SumAll’ın 11 ay süren, Instagram kullanan ABD’li şirketlerin satış gelirlerinin bu süre içinde yüzde 1.5’tan yüzde 3.5’a yükseldiği tespit edildi. Birleşik Krallık ülkelerindeki artış oranı ise yüzde 3.6 oldu.
Instagram, Twitter, Google + ve Facebook’un performansını inceleyen SumAll, yatırım karlılığı açısından Facebook’un halen lider olduğu ancak görsel bir ürünü satmak isteyen şirketlerin Instagram kullanmadığı takdirde marka farkındalığı ve gelir açısından büyük bir kayba uğradığına dikkat çekildi.
SumAll CEO’su Dane Atkinson, sosyal medya ağlarında çok fazla takipçi elde etmek için yoğun faaliyet gösteren firmaların zamanla getirilerinde azalma yaşadığını, seçilmesi gereken modelin ‘geniş kapsamlı ve ılımlı bir yaklaşım’ olduğunu söyledi.
Atkinson, milyarlarca satış ve etkileşimin analiz edildiği araştırmada, gelir, sosyal medya trafiği ve sosya ağ verilerini incelediklerini belirtti.
 
Etiketler: satışşirketsosyal ağ
facebookta paylaş

No comments:

Post a Comment

Featured post

Five Years After Reconversion: Hagia Sophia Embodies Turkey’s Cultural Crossroads

  ISTANBUL, JULY 2025   — Half a decade has passed since the iconic Hagia Sophia resumed its role as a working mosque, marking a watershed m...

Popular Posts