Tuesday, 20 August 2019

Dijital Mecra ve KOBİ'ler İçin Potansiyel Müşteriye Ulaşmak...


Hangi sektörde olursanız olun, müşterinizi tanımlamak ve dikkat çekebilmek için  akıllı (smart strategies) stratejileri uygulamak gerekiyor. Müşteri bulmanıza yardımcı olacak dijital yöntemlerden bazıları:
  • Sosyal medya hesaplarınızda ve internet üzerinde  mevcut ve potansiyel müşterileriniz için farklı içerikte mesaj kullanmanız önerilmektedir. 
  • Doğru yönlendirmenin nereden geleceğini bilemezsiniz. Bu nedenle, sosyal medya bağlantılarınızda, eski iş arkadaşlarınızı, hatta komşularınızı ve aile yakınlarınızı  işiniz ve ürünleriniz hakkında haberdar etmeniz  önerilmektedir. 
  • Sektörünüz ile ilgili hangi yerel/uluslar arası kurum ve kuruluşların mevcut olduğunu bularak temasa geçmeniz faydalı olacaktır. 
  • Web sitenizi hazırlayın (dinamik olmayan bir site olsa bile) ve internette arama yapılırken ulaşılabilir olması için arama motoru optimizasyonunu (SEO) kullanın. İlk müşteriniz bir arama motorundan gelebilir.
  • Hedef pazar ölçütlerinizi karşılayan kişileri hedeflemek ve bu kişilerin ürünlerinizde yapmış olduğunuz güncellemeleri takip etmelerini sağlamak için sosyal medya reklamcılığını kullanın. Sosyal medya üzerinden ürününüze ait bir sözcük belirleyerek her paylaşımda bu kullanıma dikkat ederek ürün tanıtımını yapın.

No comments:

Post a Comment

Featured post

Five Years After Reconversion: Hagia Sophia Embodies Turkey’s Cultural Crossroads

  ISTANBUL, JULY 2025   — Half a decade has passed since the iconic Hagia Sophia resumed its role as a working mosque, marking a watershed m...

Popular Posts